WORLD WIDE ALLIANCE

Local View - Global Vision

Founded in 2007, WorldWide Alliance and its network of the world’s leading NVOCCs are dedicated to providing customers with efficient and cost-effective transportation solutions for their LCL cargo.

WWA has coverage across 6 continents and continues to expand its presence to cover our customers’ needs. Based in Chatham, New Jersey, USA, the team is made up of approximately 4200 employees from over 72 different countries. Currently we are 18 members working from 169 offices and offer over 2400 direct weekly LCL export services.

MANAGEMENT

OUR PROFESSIONALS AT YOUR SERVICE

NEWS

LATEST FROM COMBIMAR

INFO

SERVICE NOTICES

SOCIAL NETWORK

COMBIMAR ON FACEBOOK
23 hours ago

Lo sapevi che:
la nave merci più grande del mondo potrebbe comodamente trasportare la Torre Eiffel di Parigi oppure caricare fino a 18.000 container?
Visita il nostro sito: www.combimaragemar.it

5 days ago

Il cuore pulsante di tutte le operazioni di consolidamento merci è la nostra Centrale Operativa, punto di forza della struttura di Combimar&Agemar. Da qui i nostri professionisti sono in grado di coordinare e seguire ogni fase dell’organizzazione di un trasporto.
Vieni a trovarci su www.combimaragemar.it

1 week ago

Il Porto di Tianjin è il più grande porto artificiale della Cina continentale, nonché la principale porta marittima per la capitale Bejing. Conosciuto anche con il nome di Xingang (“Il nuovo porto”), è collegato con più di 600 destinazioni in 180 paesi e movimenta un volume di merci di oltre 16 milioni di TEU/anno, numeri che lo pongono tra i dieci snodi più importanti al mondo.
Scopri tutte le nostre destinazioni: www.combimaragemar.it

Enter your keyword